Każde zadanie to dla nas wyzwanie! A tym razem podjęliśmy się organizacji gali Internetowy Samochód Roku. Jest to tytuł przyznawany przez OTOMOTO, największy serwis ogłoszeń motoryzacyjnych w Polsce, najpopularniejszym modelom samochodów i maszyn.

Zadbaliśmy o efektowną oprawę wizualną zarówno samego raportu, jak i całego wydarzenia. Zorganizowaliśmy galę rozdania statuetek OTOMOTO. Zaprosiliśmy przedstawicieli branży oraz pasjonatów motoryzacji i zabraliśmy ich w sentymentalną podróż polskimi youngtimerami pod okiem pełnego humoru prowadzącego, Filipa Chajzera.

KONCEPCJA WIZUALNA

O palmę pierwszeństwa wśród samochodów wyszukiwanych w Polsce przez internet od lat biją się modele dwóch najpopularniejszych marek: Volkswagen i Audi. Dlaczego więc nie wykorzystać tego pojedynku w formie graficznego motywu przewodniego dla całego wydarzenia? Nasza koncepcja wizualna to zacięta walka, energia oraz emocje, które zrozumie każdy fan motoryzacji i każdy posiadacz czterech kółek.



RAPORT
INTERNETOWY SAMOCHÓD ROKU 2016

Liczby nie gryzą, jeśli potrafi się je umiejętnie pokazać. My potrafimy! Dlatego kolejny rok z rzędu przygotowaliśmy raport, w którym podajemy dokładne wyniki największego badania dotyczącego samochodów wyszukiwanych przez internet. Dzięki temu każdy użytkownik OTOMOTO oraz każdy obecny lub przyszły posiadacz samochodu może szybko i łatwo sprawdzić, czy jego gust motoryzacyjny pokrywa się z preferencjami innych.

Gala
rozdania nagród

Sekret udanych eventów tkwi w umiejętności zgrabnego łączenia. Specjalnie na galę Internetowy Samochód Roku 2016 połączyliśmy więc rajdowe emocje na legendarnym torze FSO na Żeraniu z rozdaniem statuetek, sentyment do poczciwego Malucha z zachwytem nowiutkim Oplem Astrą, dzielnych strażaków z Baranowa z dyrektorem fabryki Tarpanów. Takie kompilacje to nasza specjalność.

PROWADZĄCY

Lubimy współpracować z ciekawymi ludźmi. Dlatego do poprowadzenia gali rozdania statuetek zaprosiliśmy Filipa Chajzera, znanego prezentera, dziennikarza radiowego i telewizyjnego. Wybór był nieprzypadkowy. Filip jest przecież dumnym posiadaczem Poloneza. Doskonale więc sprawdził się jako ambasador i prowadzący imprezę, na której jedną z ważniejszych kategorii nagród były właśnie polskie klasyki. Zresztą przekonajcie się sami:

Rezultaty naszych działań




obejrzało relację z wydarzenia
w kanałach Social Media



laureatów
tegorocznych nagród



stylowych polskich aut klasyków
na imprezie