Połączenie jednego z największych festiwali w Europie i jednej z największych firm branży e-commerce w Europie oznacza jedno – największą atrakcję lata i to z ważnym społecznie przesłaniem.

Od lat Strefa Allegro na Przystanku Woodstock to symbol wakacji dla tysięcy młodych ludzi. Namioty z logo kampanii Kręć Kilometry i Fundacji Allegro All For Planet przyciągają jak magnes. Tylko w 2015 roku w czasie festiwalu Strefę odwiedziło około 15 tysięcy osób.

Promujemy
ekologię

Zgodnie z ideą kampanii i Fundacji, Strefa Allegro promowała ekologię wśród szukających ochłody PRYSZNICOrowerem. Z kolei ENERGOrower pokazywał jak można naładować swój telefon energią własnych mięśni. Strefa uczyła też dbania o nasze środowisko. Można było w niej wymienić puste butelki PET na butelki pełne wody. Tysiące osób właśnie na Woodstocku nauczyło się dzięki Strefie pierwszej pomocy. Uczestnicy Przystanku mogli odpocząć na leżakach i ekologicznych meblach w oryginalnej strefe chilloutu. Była też EKOławka, która dzięki energii wiatru zapewniała darmowy sygnał WIFI.

Z pomocą Strefy Allegro woodstockowe pola zyskały największy, w dosłownym tego słowa znaczeniu, symbol. Wielkie Koło, czyli diabelski młyn pozwalał spojrzeć na festiwalową przestrzeń z ponad 30 metrów. Skorzystało z niego w 2015 roku 11545 osób!

Woodstockowa Strefa Allegro obecna była też w mediach, w tym tych społecznościowych. Łączna liczba polubień postów z #allegro wyniosła w 2015 roku ponad 515 tysięcy, a liczba relacji medialnych sięgnęła 50. Tylko w 2015 roku informacja o Strefie Allegro na Woodstocku dotarła do ponad 3 mln Polaków.

Strefa Allegro będzie również obecna na 22. Przystanku Woodstock. Do zobaczenia.


Strefa Allegro na przystanku woodstock




postów z
#allegro #woodstock2015



na Snapchacie obserwujących
relację blogerek



które dowiedziały się o Strefie Allegro
na Przystanku Woodstock w sieci





na Wielkim Kole



w AllegroBusie



smartfonów